Hallojsan

Hejsan det var inte igår! Vet inte om jag skrivit det men jag och älsklingen förlovade oss på julafton!
Har gjort lite grejer sen sist. Älsklingen fick nycklarna till sin lägenhet för en vecka sen. Då var det bara att hjälpa till att flytta sakerna och det, var inne i linköping och handlade lite och sånt. Och helgen innan han flyttade så var vi i Linköping hos Linda och Jörgen sen åkte vi hem till mig och sov hos mig hela helgen! Sen så i alla fall innan vi flyttade så kom Raffe ner till stan och Johan och hans mamma skulle till läkaren så jag följde med Raffe och gick med hunden som han var hundvakt åt. Gick långt. Men härligt var det. I alla fall när Johan hade fått nyckeln till lägenheten så började vi fixa i lägenheten och flyttade dit saker och börja packa upp. Och då när vi var i linköping samma dag ( förra lördagen) Så var jag hemma hos mig och packade ner lite saker med som jag tog med till älsklingen! Helt underbart är det att vara hos honom! Gör vad som helst för honom och kommer aldrig att lämna honom! Jag älskar han så otroligt mycket!!
'
Sen idag är det måndag och jag är i skolan. Pratade med rektorn och jag kanske ska få flytta upp till min gamla klass och gå ett extra år! Men helldre det än min nuvarande klass faktiskt! Blir att åka hem till älsklingen sen och hoppas på mys! Inte sovit så bra i natt varken han eller jag! Så hoppas på att man kan somna ikväll iallafall! Puss och hej! Jag älskar min Johan mest av allt <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!