hejsan

Hejsan. Dom här dagarna som varit har vi inte gjort mycket bara haft myspys hela dagarna långa. Igår så gick vi ut och var ute en bra stund,
Sen idag hände lite saker men inget farligt, så jag åkte hem till det hatade Linköping, till Linda och Jörgen, Myspys! Men kommer kännas sjukt tomt att inte sova bredvid min älskling inatt eftersom vi sovit med varandra i månaders tid nu! Men jag vet att våran kärlek är så stark så att vi vet att vi älskar varandra och vi har gått egenom så mycket tillsammans så inget kommer kunna göra oss oskiltagna! Utan vi vet att vi tillhör varandra! Jag älskar dig mest Johan andersson och jag finns här för dig i vått och torrt! Du är bäst hjärtat!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!