helgen

I torsdags åkte jag till pappa. Sov där. Busade med Rulta. Saknat henne..
Sen i fredags på morgonen åkte jag med pappa in till stan och så släppte han av mig hos mamma.. Träffade min älskade och saknade hund! Mysigt! Fast hon tror att hon är knä hund. Så söt och la sig i mitt knä och det. Sen när jag skulle gå så fick jag inte gå. Men gick ändå haha.
Pappa hämtade mig och vi åkte till graven och tände ljus! Helt ofattbart vad tiden går fort :(.
Sen hem till pappa och lagade mat. Sen in till stan och vänta på att Macke skulle sluta jobbet och det. Så åkte vi på hockeymatchen och för en gångs skull så vann LHC, bra kämpat!
Efter hockeyn åkte jag till Johan.
I lördags s åog vi det bara lugnt och brydde oss om varandra. Tog en öl och bara hade det mysigt! Då kände man verkligen att kärleken den brann! O vad jag älskar dig Johan!
Sen igår så gjorde vi inte så mycket. Tog det bara lugnt!
Idag så åkte jag inte till skolan. Mådde illa och skit i morse. Vet inte vad det är för fel på min mage? Har jätte ont på vänster sidan av magen och det :(.. Men får hoppas det går över!
Puss puss älskar min pojkvän mest av allt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!