happy face

Hejsan. Helgen har varit rolig. Har hållt på att flytta :) nu är nästan alla saker klara :) . Igår tog vi en pause i allt och följde med pethra och Jonas ut och körde cross och grilla. Det var riktigt roligt. Jag åkte bakom älsklingen när han körde . Tyckte det var läskigt eftersom jag aldrig suttit på en cross förut men det var riktigt skojigt. Sen fick johan mig att köra själv. Det gick bra till en början isr slutet av bannan ska vi inte prata om. glad iaf för att jag testad3 att köra själv inget jag ångrar. Så grillade vi och sen åkte vi hem o fortsatte att packa upp. Idag kommer fia och hedda hit på besök. Älsklingen sover fortfarande och jag har börjat att packa upp lite. Skriver mer sen.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!