stãdat

Hejsan. Sen sist jag skrev har det inte hänt så mycket. Varit i Linköping och tömde lägenheten så har jag bytt adress och lite så nu räknas jag som vadstena bo. Vi har också börjat leta efter en annan lägenhet för den här blir alldeles för dyr. Så var jag och älsklingen nere en sväng i Skåne. Trevligt trevligt. När vi flyttar så ska jag ta med min hund. Och så har hjärtats äldsta son fyllt 7 år. Idag iallafall så har jag varit duktig! Har stor städat hela lägenheten eller aa dom rummen vi använder iaf men det räckte för att städa vardagsrummet, köket och halen + att jag diskade skurade av golven två gånger, damsög och damma , bara det tog en och en halv timma. Så imorgon blir det att städa barnens sovrum och mitt och johans sovrum. För det orkar jag inte göra idag. Det var lite vad jag/ vi har gjort. Blir att slänga sig i ett bad om ett tag. Träffade även Sara och Eddie (johans yngsta son) för några dagar sen. Det var kul. Hoppas du kommer till pappa snart Eddie, vi saknar dig och linus.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!