tja

Hejsan. Vi flyttade ju förra fredagen men vart inget långvarigt boende för min del för i tisdags så drog jag därifrån och i torsdags hämtade jag alla mina möbler. Hände lite tråkigheter som gjorde att jag bestämde mig för att lämna johan. Är så tacksam att jag har min familj och vänner som ställer upp på mig. Utan er hade jag aldrig klarat av detta. Iallafall i onsdags så sov jag hos linda o Jörgen. I torsdags hämtade vi mina möbler o huset. Igår var alla syskon samlade hos pappa så grillade vi och tog några öl. Och idag har jag bara legat i sängen. Imorgon blir det att åka upp till graven då ola skulle ha fyllt år och efter det blir det att åka till Linda och Jörgen för att sova där för på måndag blir det att stiga upp tidigt för ska va på ett möte klockan 10 som tur är följer Linda med som stöd . Puss puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!