tja tja

Hejsan. i förr går kväll så träffade jag och älsklingen Eddie, sara och Niklas. Eddie fick lite paket av mig och hjärtat. Han vart jätte glad för sakerna :). Stod ute och det blåste kallt och det men det gick bra ändå. Älsklingen vart lite ledsen när dom åkte men det är ju liksom hans barn som han inte hade träffat på länge så det är ju inte så konstigt. Men sen gick vi in och hade det mysigt. Igår låg vi typ hela dagen och bara myste. Sen idag så har vi inte gjort så mycket jag har städat och varit duktig. Dom ringde även idag från lbb och dom sa nej så ringde vidare på lägenhet och ska kolla på en på torsdag. Och troligtvis en på fredag med om de inte kunde på torsdag. Får hoppas det löser sig iallafall. Nu ska jag kolla på film och bara ta det lugnt. Hjärtat vilar han känner sig sjuk och jag tror jag med börjar bli sjuk. Skriver väl imorgon igen. Puss
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!