Fredag äntligen!

Idag är det äntligen fredag och jag får återigen träffa min underbara! Älskart!
 
Först var jag Simme och pappa i mantorp och handla lite.. Sen åkte vi vidare till boxholm.. Kom hem hit och gjorde mig iorning lite..
 
Sen kom hjärtat mitt hem :D.. Mysigt! Så snacka vi lite och det så drog vi till hans mor :D.. Riktigt trevligt.. Åkte dit runt 6 tiden och kom hem för en stund sen.. Det var riktigt trevligt :D.. satt och snackade en massa :D.. Nu är hjärtat iväg och skjutsar barnens mor till sjukan :/.. Men hoppas han kommer hem snart igen.. Men tills dess gosar jag ner mig själv framför tvn med chips och bara myser med mig själv :D..
 
Hjärtat får väcka mig sen när han kommer hem ifall jag somnar <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!