fredag :D

Idag vaknade jag upp bredvid underbara Eddie :D..
 
Han åkte på möte och jag sålänge plockade ut spjälsängen och barnvagnen som jag fick av honom :D.. Tack underbara du!
 
Sen drog vi till Strålsnäs och hämtade bilen :D. Boxerade den till Eddie :D.. Så åkte pappa och jag till city gross och nu är jag hemma ska börja ordna i rummet och sen sätta upp spjälsängen och det :D.. Längtar otroligt mycket tills lilla bebisen är här hos mig :D..
 
Längtar också till nyår som jag ska få fira in med Eddie och med fler underbara personer :D.. Lycklig tjej det hära!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!