Torsdag

Idag så var jag och thindra på ikano.. Gick å kolla lite å köpte julklapp till Eddie.. Så fick thindra julklapp med.. Å så åt vi mc Donalds.. Efter det så kom pappa å hämta oss så åkte vi å hämta upp Eddie för vi skulle hämta en bil men beslutade oss för att hämta den imorgon när det e ljust.. Så jag följde med Eddie hem å ska vara här tills imorgon.. Har även fått en spjälsäng av Eddie så i helgen blir det att fixa rummet hos pappa för å göra så jag och barnet kab vara där till en början.. :) 
// Liina
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju få missfall det vet du va???

Svar: Jag har snart gått halva tiden??
Linn

2013-12-26 @ 23:39:07
Postat av: Anonym

Risken finns ju i alla fall.
Kanske vore det bästa.

Svar: jag vet inte vem du är och du är dum i huvudet som önskar missfall på ett oskyldigt barn våga stå för vem du är!
Linn

2013-12-27 @ 17:42:55
Postat av: David

Kanske hade varit det bästa om din mamma också fått missfall. Tuffingen som kommenterar anonymt??

2013-12-28 @ 00:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!