2 månader


När jag såg datumet idag och såg att det är den 5, kom jag att tänka på för exakt två månader sen vid den här tiden stod jag innanför gallren och väntade på att få se verkligheten igen. Jag var så nervös och visste inte vad jag skulle känna. Sorg, glädje?  Jag skulle möta den stora vida världen igen som jag inte hade sett på 1 år och 4 månader. Hur skulle allt bli? Det var så mycket blandade känslor. Men jag minns det som igår när jag äntligen fick gå ner för att ta mina saker. Jag var så nervös men när jag öppna dörren och jag såg alla utanför grinden då sprang jag av glädje över att äntligen få vara utanför grindarna med min familj. Men tårarna rann de också nog mest av lycka! 

Äntligen var jag fri!!

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!