Att man klarade/ klarar av allt <3

Linda Karlsson har skrivit på din tidslinje.
den 9 juni 2012 kl. 23:35
Tänker på dig snuttan. Puss på dig mitt gelehjärta... ♥

 


Marianne Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 11 juni 2012 kl. 23:00
Tänker på dig snuttis,saknar dig massor...GLÖM ALDRIG ATT JAG ÄLSKAR DIG VAD SOM ÄN HÄNDER I LIVET...


Sara C. Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 25 juni 2012 kl. 21:38
Saknar dig kusin, tänker på dig hela tiden ♥

 

Marcus Lindström har skrivit på din tidslinje.

den 26 juni 2012 kl. 12:39

Tänker på dig jämt ♥

 

Sara C. Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 29 juni 2012 kl. 10:10
saknar dig älskade kusin ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 29 juni 2012 kl. 15:18
skänker alla mina tankar till dig idag.. styrkekramar till dig min vän ♥

 

Marcus Lindström har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli 2012 kl. 08:28
Grattis på din födelsedag.. saknar dig.

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli 2012 kl. 08:37
Idag är ingen vanlig dag för idag är det linas födelsedag.. Stort grattis till dig.
skänker mina tankar till dig idag. Du är stark och du klarar detta. Snart ses vi igen.
Jag saknar dig vännen ♥

 

Sara C. Andersson har skrivit på din tidslinje.

den 4 juli 2012 kl. 08:55
Grattis min kära kusin, miss you♥

 

Marcus Lindström har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli 2012 kl. 21:42
Saknar dig massor.. Tungt skit det här..

 

David Helge Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli 2012 kl. 22:57
Grattis syrran miljoner med kramar till dig alltså grattis kramar.
Kram kram kram älskar dig det vet du du är värd allt det bästa


Marianne Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli 2012 kl. 23:04
hipphipp hurra mitt hjärta du är bäst hjärtat♥ ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 16 juli 2012 kl. 22:38
Underbara du ♥

 

Sofhia Karlsson har skrivit på din tidslinje.
den 16 augusti 2012 kl. 23:45
Du finns i mina tankar varje dag,jag saknar dig enormt mycket hjärtat ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 21 augusti 2012 kl. 20:34
Du är stark jag vet det. Du klarar detta. Jag finns här oavsätt vad och det vet du.
Jag älskar dig finaste vän ♥


Sara C. Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 31 augusti 2012 kl. 12:43
miss you cousin ! :)

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 31 augusti 2012 kl. 16:58
Du kommer klara detta! Jag står kvar på samma plats och försvinner aldrig.
Jag älskar dig min finaste vän och snart ses vi ♥


Linda Karlsson har skrivit på din tidslinje.
den 2 september 2012 kl. 18:01
Det kändes så bra och träffa dig igår min söta gumma...
älskar dig och du är bara för bäst...
alla styrka och kärlek till dig... puss puss ♥♥♥


Lars Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 3 september 2012 kl. 20:28
tänker på dig,saknar dig,älskar dig.

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 9 september 2012 kl. 23:19
Går inte en dag utan att jag tänker på dig min underbara vän!
Snart så ses vi ♥ jag älskar dig min underbara vän ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 14 september 2012 kl. 12:35
You never walk alone ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 24 september 2012 kl. 16:41
Dina brev kan inget annat än att få mig känna lycka i hela kroppen och hjärtat ..
Snart ses vi det lovar jag!! ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 7 november 2012 kl. 14:55
Snart ses vi och gud vad jag längtar efter dig mitt fina ♥


Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 14 november 2012 kl. 10:54
På lördag ses vi äntligen & vad jag längtar ♥
You never walk alone ♥


Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 17 november 2012 kl. 21:17
Det var obeskrivligt skönt att få träffa dig idag!
Jag vet att du kommer klara det här och vi ses snart igen det lovar jag!
Jag älskar dig min underbara bästaste vän ♥


Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 22 november 2012 kl. 12:56
Jag sitter många gånger och tänker och tänker!
Olyckliga och lyckliga stunder.
Det som varje gång kommer upp i mina tankar är när vi satt en skön sommarkväll på mammas och pappas altan
lite små dragna och lyssnade på när din bror spelade gitarr för oss, och jag tror det var
länge sedan jag skrattade så mycket som då!
Jag minns hela kvällen i detalj!
Jag minns varje ord du sa till mig den kvällen.
Jag vill tillbaka till detta ögonblick igen! Jag vill ha dig här NU!
Jag älskar dig min underbara vän! ♥

Be strong you never walk alone!

 

Carolin Allarud
den 1 december 2012
på väg till min bästaste vän Liina Andersson — med Lars Andersson.


Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 16 december 2012 kl. 21:15
Du är BÄST ♥

 

Linda Karlsson har skrivit på din tidslinje.
den 24 december 2012 kl. 16:49
...God jul min älskade tösabit... älskar dig..

 


Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 31 december 2012 kl. 03:14
Uccch vad jag saknar dig min underbara vän!
Dag som natt finns du i mina tankar ♥ be strong, you never walk alone ♥

 


Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 12 januari kl. 18:56
Du är och förblir min livskamrat ♥

 

Carolin Allarud har skrivit på din tidslinje.
den 14 januari kl. 23:54
En dag som denna hade jag behövt dig vid min sida för du är den
ända som förstår och som hade kunnat få mig på andra posetiva tankar! ♥

 

Sara C. Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 24 januari kl. 20:33
Saknar dig! :( ♥ ♥ ♥

 

Linda Karlsson har skrivit på din tidslinje.
den 21 februari kl. 10:30
Tänker på dig älskade Lina... Älskar dig fina du... Puss puss min tösabit... ♥♥♥


David Helge Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli kl. 05:33
Grattis hoppas du får en fin dag många och STORA GRATTIS KRAMAR TILL DIG


Lars Andersson har skrivit på din tidslinje.
den 4 juli kl. 07:31
Grattis på din dag ,önskar dig en fin och trevlig dag.

 

Lollo Isacson har skrivit på din tidslinje.
den 21 september kl. 22:23
Älskling, jag saknar dig här! Suttit och kollat massa gamla bilder, våran blogg, våra texter,
våra låtar. Du är så långt ifrån mig. men ändå så nära.

Minns du våra dagar ? När allt var som bäst.. Då vi bara hade varandra.
Du tog alltid fyra av allt, fyra bloss, fyra klunkar nu när du inte varit här hos mig,
har jag tagit allt det där åt dig.

Jag saknar dig såååå fruktansvärt mycket, har bilder på min vägg på dig..
Jag älskar dig älskling..

Jag kommer alltid finnas här, i vått och torrt,
dagen du behöver mig, eller bara vill prata ut,
ta en fika, eller bara va dig själv.. Du är som en stora syster för mig,
Det började med vänskap,
nu 8år senare betyder du mer för mig än mig själv, du är min spegelbild..
Kom hem snart! bara för ett tag ! ♥♥

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!