gravid vecka 11

På söndag går jag in i vecka 12.. 
 
Det känns underbart härligt. Och den 2/12 ska jag äntligen få se lilla bebisen! <3 
 
Det är en underbar känsla av att vara gravid.. Men i början så blir i alla fall jag jätte trött.. Jag skulle kunna sova dygnet runt känns det som.. 
Magen börjar växa lite smått och snart syns det att man är gravid :)..
 
det är snart bara 6 månader kvar tills bebis tittar ut :D.. Vilket känns fantastiskt spännande.. Visst pappan finns inte med i bilden på samma sätt... Men han finns ändå och förhoppningsvis kommer han att finnas när bebis e född.. Vi är inte tillsammans och kommer inte bli det.. Men jag är stark i alla fall och hoppas att han ändå kommer finnas där.. Jag vet att han redan nu finns här och bryr sig så gott det går även att jag skulle vilja att han förstår att han ska bli pappa.. Men det kommer han nog smälta så småningom.. 
 
Annars idag händer det inte så mycket.. Ska träffa Daniel och föra över mina bilder från hans dator eftersom jag har flyttat.. 
 
Nej nu kom tröttheten på besök så ska vila lite här på jobbet innan det är dags och bege sig,.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!