hatar

Sitter här och funderar. 
Funderar på hur folk kan vara så jävla falska som dom är? 
Hur tänker en människa som är falsk? Varför är dom falska?
Jag upptäcker bara mer och mer att folk runt omkring mig är falska,
vidriga, usch jag hatar sånt folk.
 
Vad får dom ut av att vara falska? 
Vänner eller fiende? Nej jag vet inte
Kanske försöker dom vilseleda andra? 
Mig kan ingen lura i alla fall. 
Jag är blond men inte dum. 
 
Den man tror står närmast och är ärlig, står helt plötsligt längst bort och ljuger. 
Men personer kommer in i ens liv. Antagligen av en anledningn!
Antingen för att dom ska få stanna eller för att man en dag ska be dom dra åt helvete!
 
Jag står utanför och kollar in folket omkring mig, hoppat av deras hjul. 
Jag försöker förstå vad det är dom vill uppnå. Men jag kommer inte fram till något bra.. 
 
Dom snurrar runt i samma hjul. Jag har lyckats ta mig ut och jag älskar att stå på avatånd och titta på!
 
Jag hatar falskt folk som inte kan stå upp för vem dom är!
 
Jag har mina nära och kära och dom kommer jag hålla fast vid.. Resten kan dra åt helvete! Äckligt falsk folk jag spyr på er! 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!