RIP

Idag fick jag sovmorgon sen gick jg upp å åt frukost :).. Åkte till victors å åt mat å skrev på praktikpappren ;) 

Fick reda på att vi skulle avliva Tess idag :( hemskt å tårarna rann ner.. Åkte å handla för å tänka på något annat men när ja o min hund kom hem kände man tomheten direkt. Men du har det bra där du är nu Tess även att mina tårar rinner ner!! Vi alla saknar dig här hemma! Men vi får tänka på att du har de bra nu o sover gott!! Vi kommer alltid älska o sakna dig :( i 11 år var du våran vän o livskamrat<3 din andra hundvän saknar dig också här hemma!! 






Imorgon blir det att åka på ultraljud å jag får se lilla bebis! Det enda glädjande i det hela 
// Liina
Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

usch vad tråkigt! Ha en fortsatt fin Onsdags kväll! :)

Svar: Ja vi har haft henne i 11 år alltså från ja va 10 så de känns hemskt :(
Lina

2013-11-27 @ 19:38:03
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!