Lördag

Igår så hände det inte alls för mycket.. 
Jag och Nora åkte in till maxi och handla godsaker :)..
Skämde ut oss lite medans vi ändå var där också ;). Haha.. 
Sen blev det soffläge och sedan beslutade vi oss för att helt enkelt gå upp och lägga oss i sängen och kolla på film! 
Sluta med att jag somnade och Nora fick kolla film själv. Så vaknade jag efter någon timme. Men somnar ganska så fort om. Och det resulterar i att jag vaknar flera timmar senare för att solen lös in i rummet och det var extremt varmt. Kollar på andra sidan sängen och där ligger Nora och sover så sött.. 
Men kollade på klockan och upptäckte att hon bara var 11 så kunde ju sova lite till..
 
Vaknar upp klockan 2 av att Kerstin sitter och kollar ut genom fönstret och viftar på svansen. Så gick upp och gick ut med henne.. Så fick hon sitta i hundgården medans jag gick upp och åt och började städa rummet.. Fick för mig att möblera om så det blev fint :).. 
 
Lite mer plats vart det också i rummet.. 
 
Var klar sent på kvällen och då var det dags för att gå ut med hundarna igen och ta in dom för natten.. 
 
Så hände inte så mycket mer faktiskt,.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!