Måndag

Igår så var jag och Sanna och red igen.. Vi red i 2 timmar nästan. Det var riktigt härligt.. Och iden slog mig ju att jag vill ha en egen häst. Så kanske slår min önskan äntligen in om att få en egen häst! Japp! Så är det! 
 
Igår senare efter ridturen gjorde vi inte så mycket. Åt lite mat och tog det lungt. Hade så jädra ont alltså efter ridningen :P. Men men det går över.. 
 
Idag i alla fall så var det ju bara att gå upp efter att ha sovit i 2 timmar bara.. Men det gick jätte bra ändå på jobbet. Satt och sökte jobb och lite.. 
 
Denna vecka ska jag göra ett badrum sen är det bara att leta jobb som satan.. Nu är det krig med jobb som gäller! 
 
Annars har det inte hänt så mycket mer här idag faktiskt.. Tagit det lungt efter jobbet.. 
 
Nehe nu ska jag inte göra ett skit.. Jo kolla mer jobb.. 
 
Ha det bäst alla 
 



 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!