lördag

Vaknade först av att ja va så jävla törstig vid 5 hugget.. Så bara gå upp och dricka.. 
Efter det somnade ja om men vaknade igen vid cirka 6 av att pappegojan började sjunga så vackert NOOOOT!!!! 
Lyckades somna om och vad händer inte då? Jo mobilen ringer vid 7. På en lördag också.. Trodde ja skulle få damp på denna morgon men lyckades somna om igen men vaknar återigen av att min kusins telefon ringer.. HAHA vilken morgon.. I alla fall så vaknade ja sen vid 11 av att Linda ringde och då kände jag att ja inte kunde bli arg då hon faktiskt skrev dagen innan att hon skulle ringa och väcka mig för att komma till mamma så hon fick träffa mig! 
 
Så då gick jag upp och satte på kaffe skulle äta lite frukost med men så vart det inte då mamma säger att Anna-Maja är på gården och jag springer ner för att hälsa.. Där står Linda också :).. Så skriker Simon som vanligt haha.. Sen går jag upp, men fick springa ner igen då Dannes son stod med Natti vid trappen och hon hade ju tänkt att jag skulle få träffa honom så det var bara att gå ner igen.. Men världens gulligaste unge.. Inte blyg ingenting. Så jag busade lite med honom. Och stod och prata lite med Jane och Lelle.. Sen gick jag upp och drack mitt kaffe och det kändes som om timmarna bara flög iväg.. Så gick vi ut med hundarna jag Linda och Kim. Tog det bara lugnt. 
 
Helt plötsligt var klockan 3 och det var dags att börja rulla hemmåt igen.. Mina 2 dygn hade redan gått.. 
 
Så pappa kom efter mig och Kim och vi åkte och hämtade Martin och Simme och skjutsade dom ut till Packe för att sedan åka till pappa och hämta de saker ja skulle ha med mig därifrån.. 
 
Så började vi rulla hemmåt. Jag, David, pappa och Kim.. Stannade på vägen och åt mat.. Så var hemma vid cirka halv 8.. 
 
Så kom Möller och umgicks med mig en stund innan han skulle in till stan, så Möller jag och Linn kollade på film och sedan åkte dom in till stan och jag gick och la mig och sov.. Men vaknade efter några timmar då Möller och Danne kom hem.. Så umgicks en sväng med dom innan jag la mig ner och sov igen.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!