Onsdag :D

Kände mig riktigt duktig idag då jag faktiskt klev ur sängen trotts ryggverken och gick till jobbet.. Men var där först sen så åkte jag till läkaren och det gick bra.. :)
 
Sedan tillbaka till underbara jobbet och inte göra nått typ.. Vänta mestadels på att få sluta.. Och det fick jag tillslut 
 göra också! Gudomlligt skönt! 
 
På kvällen åkte jag, Danne och Möller in och åt kina mat! Super gott och testade sushi för första gången i mitt liv, då vegitariskt då jag aldrig skulle äta rå fisk.. haha.. Sen åkte vi hem till Möller en sväng och sedan hem för att kolla på film. Nora kom också ner och umgicks med oss :D.. 
Så kollade på olika filmer hela natten :D.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!