Onsdag

Igår låg jag hemma och var sjuk :(.. Piss också för missade heta arbeten.. Men inget o göra någonting åt..
 
Idag var jag faktiskt på jobbet.. Var fram till lunch och sedan var det att ta en fika med Lena och åka upp till sjukhuset för provtagning.. Först blodprov, fick vänta i 45 minuter.. Och så stack hon hela jävla kanylen in i armen på mig.. Jävla cp kärring. Men det gick bra i alla fall.. Sedan blev det EKG.. Det gick bra.. Och sedan träffade läkaren och det gick med bra.. Skulle testa någon ny medicin också.. Det blir nog bra..
 
Efter det drog jag in till staden och väntade på Angelica och fick skjuts av henne hem :).. Sedan dess har jag inte gjort allt för mycket.. Varit ute lite med hunden min och sen med Emelies hund.. Och sen har jag inte gjort så mycket mer.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!