Shopping

Jahopp, igår så gjorde jag inte så mycket..
Var på jobbet och övade körkortsteori och det gick utmärkt :). 
 
Idag var jag på jobbet, övade lite körkortsteori igen.. Och lyssna på en som prata arabiska med mig. Det var lite roligt att försöka förstå det :P.. 
Efter jobbet gick jag till resecentrum och möte upp Nora för att sen dra in till stan. Gick runt överallt och ingenstans och kolla på kläder. Jag köpte 4 par skor, 2 linnen, 1 ring, underkläder, strumpor, 2 par jeans, 1 par mjukisbyxor och en tröja :).. 
Efter att ha gått omkring från 1 till 5 så var vi helt sluta båda två och drog hem istället.. 
Så nu har vi precis ätit mat, och nu sitter jag halvt döende i soffan. Ska snart gå ut för att gå en promenad men älskade vovven. Får se om gullungen hör av sig sen för att hitta på något. Om inte blir det att ta soffläge och bara ta det lungt.. 
 
Slänger upp lite bilder på kläderna:
 
 
 


 


 
 




 
 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!