Söndag

Jahopp detta var sista dagen för denna helg..
 
Vakna som vanligt sent som ja gör på helgerna.. Skönt det och få sova ut någon gång! 
 
Så gick jag ut med hundarna och gosade lite med dom.. 
Så åkte vi för att jag skulle rida. Men hästen var så jäddra vrång idag.. 
Sur och tvär och ville inte gå en meter.. 
Lyckades som tur va få ut honom ur hagen och kom en bit men så tvärstannar han och backar.. Mongo häst kände jag då och bråka med honom att han skulle gå framåt. Men tillslut gick jag av för att leda honom men då bet han mig i handen. Då vart vi nog lika vrånga båda två. Men tillslut gav jag upp och vi återvände till hagen.. När ja sadlat av honom så brukar han nicka typ som ett "tack för att jag får gå" men nej inte denna gång.
 
Han drar ner huvudet och smäller det hårt snett uppåt och skalla mig. Jag bara jo men tack! Haha
Dom är roliga djuren ibland.. Inte på bästa humör haha
 
Så istället åkte vi och köpte pizza :). Supergott va det :).. 
Och så blev det att ta det lungt och bara slappa.. 
 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!