Torsdag

Idag vägrade jag återigen att gå till jobbet då knät började göra något fruktansvärt ont och jag inte visste vad jag hade gjort.. Så låg kvar i sängen och gjorde inte ett skit på hela dagen kändes det som. Men sen på eftermiddagen/ kvällen åkte jag och Kristina in till Maxi och handlade lite saker.. Jag köpte hårfärg.
 
Sen när vi kom hem så färgade jag håret och städade nedervåningen då jag typ bosatt mig här nere.. haha..
 
Emelie och Oskar kom också hem från Italien så umgicks med dom.. Det var riktigt trevligt.. 
 
Så jag, Danne, Möller, Emelie, Oskar och Nora satt och umgicks och pratade en massa skit och det.. Riktigt trevligt faktiskt. 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!