TRÖTT! ÄNTLIGEN HELG

Jahopp sov inget inatt då bara för att "orka upp" till jobbet så var helt slut när ja kom till jobbet.. Men som tur är gjorde jag faktiskt ingen nytta idag! Jo det gjorde jag visst. Jag sökte jobb faktiskt! 
Men var och är helt slut faktiskt.. 
 
Efter jobbet blev det att åka och köpa en laddare till min dator.. Sedan hem för att impricip vända.. 
 
Jag och Möller drog in till stan och åkte förbi hans jobb där han skulle fylla i några papper.. Sedan vidare till stan för att äta mat men jag säger bara usch och blä.. Hade längtat efter pasta karbonara men den var ljumen när jag fick den? Asså mat ska va varmt. Sjukt besviken blev jag! 
 
I alla fall efter det åkte vi hem och jag vilade lite.. Och nu sitter jag här och gör inte alls mycket! Blir nog sova tidigt idag för är något enormt trött och imorgon blir deet att gå upp skappligt då 2 av mina bröder, pappa och förmodligen Martin kommer upp hit till mig för att umgås med mig en hel dag <3 blir att dra och bada i badhuset, äta och fika och gå runt lite på stan :D.. Underbart roligt ska det faktiskt bli! 
 
Skriver mer imorgon! 
 
benim sefalet sizin zevk
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!