Återigen på jobbet

Nu sitter jag på jobbet igen. Tråk eller inte det är en tolkningsfråga. 
Men denna dagen har gått fort än så länge. 
Imorse så vart det brottom, men Kerstin vovven kom springandes ikapp mig, så fick vända och gå hem med henne igen.. Sen brottom till bussen. Så var i tid på jobbet idag :). Tjoho. Idag blir det att gå på stan och kolla lite. Blev visst stan på lördag med och umgås med en väldigt mycket speciell person. Underbart kommer det bli. Jag älskar det här livet. Och ingen kan ändra på det. För ingen kan trycka ner mig längre. Jag är stark nog för att klara av detta och det vet jag själv. Och jag älskar detta liv, och ingen kan ändra på det! 
I love this life and I live it to the end! 
// Liina
Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt syrran!! Stå på dig o ta hand om dig på bästa sätt :) kram kram

2013-09-20 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!