fredag

idag är det äntligen fredag och det ska bli så underbart att få sova ut imorgon då det varit uppstigning nu klockan fem i tre dagar och hela veckan gjort grejer. så sova vill jag gärna göra. sitter återigen på arbetet och imorse var allt bra tills jag satte mig på bussen då jag fått världens skoskav som gör as ont. det andra olyckliga är att jag glömde trycka på avstigningsknappen så fick åka in till rece och smart som jag är orkar jag inte vänta på bussen till jobbet med skräck för att åka fel. men istället gick jag fel och det blev en underbar promenad på en halvtimme till jobbet. men det var ju inte så skönt då skoskavet satte sprätt på mina hällar. usch och fy för skoskav. sedan träffa underbara innan jag åker hem. hoppas det går bättre. nu vila lite mer haha
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!