hejsan

Nu är jag åter igen vid min blogg efter ett tags uppehål.. Jag har nämligen bytt liv och nya vänner i en helt annan stad där ingen kommer kunna nå mig. Jag är ledsen men så blir det nu och föralltid. Jag har bytt nummer och nytt liv vilket också innebär nytt nummer, nya bättre vänner och ny blogg.. Jag har redan hittat två underbara personer att umgås med här där jag befinner mig. Dom är roliga att umgås med och dom får mig att le. Imorgon blir det upp till jobbet. Det ska bli otroligt skönt. Jag är nu utbildad plattsättare och nu fått jobb så imorgon börjar jag klockan 07.00 och slutar 16.00 det ska bli så otroligt skönt att komma igång igen.
Jag älskar mitt nya liv såklart!!!!
Kunde fan inte få ett bättre liv med bättre människor i min omgivning. Jag är så otroligt jävla glad ska alla veta och jag har ett så mycket bättre liv här utan er falska idioter ifrån Linköping
// Liina
Kommentarer
Postat av: Sophia

Starkt av dig gumman!!
Vet att du kommer klara av det galant och att livet bara kommer skina åt dig!! <3
Älskar dig o önskar dig all lycka till!!

Svar: tack så mycket. vad glad jag blir :). Jaa det skiner redan även när det är regn! Kunde inte få ett bättre ställe att bo på! Jag kommer sen hem och hälsar på. Och Thindra får gärna komma upp hit sen med om hon vill så klart!! Älskar dig <3<3
Lina

2013-09-11 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!