Måndag vecka 40

Igår så var jag iväg lite med underbara <3. Fixade och donade lite. Sen efter det åkte jag hem.. 
Så vart det att vila lite var så otroligt trött efter att först ha gått vilse på stan.. 
I alla fall så blev det att kolla på bio. Vart the conjuring. Den var bra.. 
Var hemma vid 12. Så då umgicks jag lite med Möller och Danne. Så lagade jag mat för hade tydligen lovat grabbarna det enligt dom själva haha.. Men sen somnade jag i alla fall..
 
Imorse var jag sjukt trött och ville inte alls gå upp. Men gjorde det i allafall men tog en senare buss till jobbet.  Men det gjorde inget. 
Var på jobbet men sen var det dags för möte.. 
Var på mötet och efter det åt jag sibylla och åkte hem. Har något grymt ont i hälsenan i vänster. Hmm hoppas inte den slits av eller nått bara eftersom jag har ont i knät med.. Så undra vad fan det är för något.. 
När ja kommer hem i alla fall så tror jag min lilla vovve varit duktig. Men jo tjena. Stått och försökt riva upp dörren till hundgården och använt tänderna för att benna upp gallret runt. Men hon hade inte lyckats så vidare bra eftersoom hon stod kvar inne i hundgården.. Men hon hade börjat blöda i tandköttet eftersom hon försökt bita upp gallret men det var ingen större skada skedd med henne. Värre var väl med dörren.. Så blir att ta sig ork och gå ut och fixa den för imorgon ska hon vara där igen.. 
 
Nu vila lite först och hoppas smärtan i hälsenan ska gå över,.. 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!