igår

Igår var en super bra dag. Var först på jobbet och sedan vart jag upphämtad av två super snälla boys. Så gick vi lite på stan. Så drog min väns vän hem och jag o min fina vän gick och åt kebab. Efter att vi ätit kebab så gick vi och kolla på bio och då kom även vår andra vän och joina oss på bion. Det var super trevligt och min första dag ute i det fria på stan kunde inte bli bättre. Det var underbart roligt, men också lite nervöst. Men jag hade ju min fina vän med mig så jag inte skulle gå vilse och som visade mig runt lite på stan. Efter bion åkte vi hem. Och väl hemma kolla jag på skräckfilm tillsammans med vännen, hans bror o flickvän o vår vän. Så dagen igår kunde inte ha blivit bättre. Så tack alla inblandade för att ni förgyllde min dag.
Nu sitter jag på jobbet, är trött och orkar faktiskt inte göra någon nytta idag. Alla krafter togs igår för att lära känna den nya staden.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!