jobbet

sitter på jobbet och känner att jag inte gör någon nytta alls. men innan lunch träffa jag sjukgymnasten som sa att nu är det träning varje dag som gäller om jag vill kunna jobba som plattsättare. Så fick jag förklaring till att knäskålen är lös så knät går lätt ur led. Tragiskt men sant. Så nu peppar jag på att träna varje dag efter schemat jag fick utav honom. Annars händer inte mycket idag. Har möte sen efter jobbet och så får jag träffa min underbara vän idag med som kommer hem efter att ha varit hos sin far. Men idag äntligen kommer han hem mim fina vän så han kan roa mig lite. Igår kom också min andra vän och sa hej till mig medans han ändå skulle till huset jag bor i för att umgås med mammans son. Nu vart det komplicerat. Men mina 2 vänner är alltså mammans son där jag bor och hans vän. Hoppas ni förstår. Aja nu läsa lite mer teori.
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!