Kväll

Säg inte att jag är allt, om jag en dag blir inget.
Säg inte "Jag älskar dig", om du en dag tänker hata mig.
Se inte åt mitt håll, om du en dag har tänkt att vända blicken.
Lova mig inget, om du inte kan hålla det du sagt.
Torka inte mina tårar, om du en dag tänker skapa dom..
 
Mötet förut gick bra :). Bättre än förväntat. Sen pratar jag nu med en underbar vän. Var länge sen nu. 
På torsdag ska jag ut och utforska den nya staden. Skönt som faaaan. 
Ingen kan förstå hur underbart mitt liv faktiskt är idag. Jag bara älskar det!! Alla i min närhet får mig att må bra. 
Mina nya vänner är underbara och dom får mig att må bra. Kommit in lite i jobbet nu med människorna där. Så det är trevligt. Börjar snacka med dom idag. Och det känns underbart vill jag lova. Så nu känner jag mig ännu mer hemma här.. Jag älskar mitt nya liv. Detta är underbart!!!! 
 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!