Lördag

Underbar dag idag.. Sov lite väl länge idag. 
Sen åkte jag in till stan där hen möte upp mig. Så åkte vi runt lite, och hen visa mig hens hus. Så satt vi och pratade lie om allt och möjligt och om livet. Underbart att ha någon att kunna prata av sig med. Så åkte vi runt lite och hen visade mig runt om lite här. Det var verkligen trevligt. Och det är tur hen finns. Jag har 3 underbara vänner här och det räcker med dom. Dom gör mitt liv menningsfullt och livfullt!
 
Tankar:
Folk undrar när jag kommer hem till Linköping, jag vill inte återvända. Det skulle ta för mycket skada. Och för varje dag som går så tänker jag mindre och mindre på Linköping och jag älskar detta ställe mer och mer. Jag trivdes från första stund jag satte min fot här och här blir jag kvar för evigt. Jag förstår inte varför jag inte flyttade hit för länge sen. Det är så underbart här och jag mår så bra. Jag ler hela tiden och ler jag inte med läpparna så ler jag inombords. Det går inte förklara hur mycket jag älskar detta. 
 
När man börjar gilla någon och sanningen kommer fram, man vet inte vad man får. Men det kan inte sluta illa jag vet det. Tycker den inte om dig tillbaka okej fine, Inte ditt problem längre. Han som förlorar en bra tjej. Visst jag kanske kom in i ditt liv och rubba din existens, det var inte menningen jag ber om ursäkt. Men jag kan aldrig rå för vad jag känner. Gillar han en tillbaka men att det aldrig skulle bli ni. Visst låt det vara. Var glad över att han ens vill vara din vän! Du kan aldrig göra någonting i alla fall,. Man kan bara ta en dag i taget och sen låta tiden utvissa vad som händer sen. Man kan inte rå för att situationen blir som den blir. Vi har en makt som bestämmt hur våra liv ska se ut. Och har han bestämmt att vi bara ska vara vänner, ja då är jag glad för det. För en sån vän som dig är svår att finna. Vi är ändå så lika varandra. Vi tänker ungefär samma om olika saker. Vi fungerar på samma sett jag vet det. Vi har båda svårt att lita på folk. Men jag litar på dig och jag hoppas du en dag ska kunna lita på mig. Det är som man hittat sin spegelbild fast i en annan person. Jag visste nog redan innan att det inte kunde bli något mellan oss två.. Men jag är smart jag ska nog få dig att förstå att vi är bra för varandra ändå. Du vill inte uttnyttja mig men det kommer du aldrig att göra. Men det är bra att du är ärlig om vad du känner och vad du tycker. Även om jag kanske ibland tycker det är jobbigt. Men helldre att du sa sanningen nu än aldrig. Du hade viljat säga detta till mig innan men tänkt skit samma. Men nu hade du fått känslor för mig och tyckte du gjorde det rätta. Och det gjorde du, jag är glad över att få ha dig som min vän. Och så som du finns för mig. Så finns jag för dig med. Och du vet du kan lita på mig till 1000% jag säger inte till någon vad du säger till mig!
 
 
You are a angel and you raise me up <3
 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!