Måndag

Idag var det segt eftersom jag inte sovit något inatt. Var hos läkaren och det gick väl inte bra då hon skulle ta blodprov men satte kanylen i en nerv så det gjorde svin ont. Sedan i allafall innan jag åkte tillbaka till jobbe så åt jag en pizza. Och det var gudomligt gott!! Det var så gott att jag åt upp hela! Wow första gången tror ja. Jag lämnade inte en enda bit. Haha. Sen drog jag till jobbet och prata med underbaraste och håll på att somna. Nu är arbetsdagen slut i alla fall och jag är hemma och halvligger i sängen. Kerstin och jag var ute och lekte en sväng i gräset. Det tyckte hon om :).. Nu gör jag intee mycket sitter och kollar på min fin fina vovve som i sin tur kollar ut genom fönstret <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!