ny vecka, nya bekymmer

i helgen gjorde jag inte så mycket. i lördags försökte jag söka lite jobb men gick inget vidare. igår iallafall så var jag och red och det var en sjukt bra känsla. jag var lite rädd eftersom jag blev sparkad av en häst för 2 år sen när jag red. Men det var otroligt roligt att rida igen och sitta upp på hästryggen. satt och filosofera lite under tiden och kom fram till att mitt liv är så underbart. Fick också igår prata med min underbara ängel Thindra och hon är ju så underbar. Faster saknar dig men snart får du komma till faster och då får du även sova över. Mitt liv har vänt och jag känner det i hela kroppen. Nu sitter jag på jobbet men känner mig lite hängig. Hoppas det går över. Saknaden efter dom där hemma är otroligt stor och jag längtar efter er alla. Men det är inte lång tid kvar nu tills jag får träffa er och sedan komma hem på besök. Utan min familj inkluderat brors tjejer så hade jag aldrig klarat av den här resan så tack för att ni stått bakom mig och trott på mig. Jag älskar er av hela mitt hjärta
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!