Torsdag

igår gjorde jag faktiskt mycket.. Var hemma o var sjuk.. Så passa på och städa mitt rum. Hängde upp lite foton på familjen :). Bäda rent och damsög och allt.. Så nu ser det verkligen ut som ett rum som man kan bo i.. Så nu är det fint så fint..
 
Sen påkvällen la jag mig ner och slog på stalkers. Tände ljus och gjorde lite mysigt.. Men sen så kom Nora och knackade på, vart livrädd. Så gick vi ut och rökte.. Efter ett tag så kom Danne, Möller, och Mathilda.. Så satt vi och snackade med dom. Så blev till att vara uppe hela natten. 
 
Idag så var jag på jobbet i alla fall. Ska bygga ett hus tydligen så gjorde golvet till det idaag.. Men det blev inget att göra för mig då jag var så himmla trött.. Satt och kolla på dom medans dom arbetade.. Det var kul :).. I alla fall så hjälpte jag faktiskt till lite när dom behövde min hjälp. 
 
Så jag var inte allt för lat trotts allt. 
Men somnade till när jag skulle gymma haha satte mig ner o låt ögonen vila lite. Men det blev inte länge då chefen kom o sa: sov inte haha. Men jag sa till han att jag aldrig sover på arbetstid. 
Så fick jag beröm innan jag gick hem idag att jag blivit gladare och positivare och att jag samarbetar bra med dom andra.. 
 
Så åkte jag hem.. Vart mött av min älskade vovve och Nora vid bussen <3 
 
Sen gick vi hem så nu sitter jag här..
 
Nu är min helg planerad..
Blir att gå ut och äta på stan imorgon med Nora och min älskade hund ska med då med och utforska staden hon med.. Så då blir hon inte så länge borta från mig imorgon.. :). 
 
På lördag blir det att gå ut och äta med Daniel 
På söndag blir det att gå ut och äta och sen gå på bio med Daniel så nu är min helg fullspäckad.. 
 
Underbart!!!! 
 
Nu ska jag gå och sova snart så jag orkar upp imorgon klockan 5. Puss på denna dagen <3
 
 
En bild på när dom tränar idag på jobbet
 
 
 
 och här har vi en bild på Danne, Möller, och Mathild. Det kallar ja riktig vänskapskärlek <3
 
 
 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!