kärlen till dig

Jag vet att vi inte alltid haft det lätt hjärtat men jag är så otroligt glad att vi fann tillbaka till varandra. Det är en underbar känsla. förut var vi ifrån varandra i 3 veckor. Vi träffades lite fort varje dag men jag fick inte sova bredvid dig. men sen kom den dagen då jag fick somna bredvid dig. det var underbart och jag älskade känslan att äntligen få somna och vakna bredvid dig igen. Det kändes hemskt när du helt plötsligt var tvungen att åka. Jag hade vetat om det länge men det kom ändå som en chock. men sen kom du hem dagen efter. Vi kom efter dig. du sa att du saknade allt här hemma å mig. Det var underbart att höra. på måndag åker du igen, vi ska skjutsa ner dig. två nätter till med dig sen får jag sova själv igen i en hel månad. Men det kommer gå bra för jag vet ju att du kommer hem snart igen å fyra veckor går fort.
Jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig. och jag önska du med kunde stå upp för att du älskar mig så som jag står upp för att jag älskar dig. Skit i vad alla andra säger. Skit i deras åsikter. vi älskar varandra. låt oss då få leva med varandra. Jag vet att det är dig jag vill vara med natt som dag. Det är dig jag vill leva med resten av mitt liv. Å ska jag en dag gifta mig så ska jag gifta mig med dig Rickard Pettersson



// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!