kommentarerna översatta från trude

Alltså det är ganska kul.. Hon känner mig inte ens vet bara vem pappan till mitt barn är, Hon skrev alla dessa komentarer inom loppet på en da
 
Du vet ingenting om meg, så hvordan våger du å gjøre narr av meg. Jeg og Daniel er ikke kjærester, men han er min venn. Jeg er glad i han, og vil at han skal ha det bra. Det er vondt å se at han nå må bli pappa mot sin vilje fordi du er en egoistisk løgner.
Du vet ingenting om mig, så hur vågar du göra narr av mig. Jag och Daniel är inte romantiskt, men han är min vän. Jag älskar honom och vill att han ska ha en bra tid. Det gör ont att se att han nu ska bli pappa mot sin vilja för att du är en självisk lögnare.
 
Jeg dømmer ingen. Jeg har også i et tidligere forhold blitt gravid med en annen enn den jeg var sammen med. Men jeg tok ansvar for situasjonen, for ingenting bra kunne komme ut av å få det barnet, så jeg tok abort. Ønsket ikke å ødelegge noens liv, inkl mitt eget.
 
Jag dömer ingen. Jag har också ett tidigare förhållande blivit gravid av någon annan än den jag var med. Men jag tog hand om situationen, inget gott kan komma ut av att få barn, så jag hade en abort. Ville inte förstöra någons liv, inklusive min egen ..
 
Jeg har også hatt sex med en som var i et forhold uten at det ble brukt prevensjon. Men jeg var ærlig om det til vedkommende. Det er tøft å være alenemor, du aner ikke. Det vet jeg. Har vært mer eller mindre alene med min sønn i alle år, selv om jeg har vært iforhold.
 
Jag har också haft sex med någon som var i ett förhållande utan att det är använt preventivmedel. Men jag var ärlig om det till personen i fråga. Det är tufft att vara en ensamstående mamma, du har ingen aning. Jag vet. Har varit mer eller mindre ensam med min son under åren, även om jag har iforhold.
 
Min sønn har adhd, og det har vært mye. Likevel har jeg klart å ta en mastergrad og har nå en god jobb. Selvfølgelig ble jeg såret av det Daniel gjorde, men jeg orker ikke dømme han. Og du bør holde deg for god til å le av meg og Daniel, og tro at noe av dette er gøy.
 
Min son har ADHD, och det har varit en hel del. Ändå lyckades jag ta en magisterexamen och har nu ett bra jobb. Naturligtvis blev jag sårad av det som Daniel gjorde, men jag kan inte stå ut med att döma honom. Och du ska stanna för gott att skratta åt mig och Daniel, och tror att något av det här är kul.
 
Og nå trenger du ikke skrive mer om meg på denne bloggen. Du kunne svart meg på face, i stedet for å fortelle alle alt. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet. Jeg er snart 32 år, jeg orker ikke dette. Respekter det jeg sier nå.
 
Och nu behöver du inte skriva mer om mig på denna blogg. Du kan svarade mig i ansiktet, i stället för att berätta för alla allt. All uppmärksamhet är inte bra uppmärksamhet. Jag är snart 32 år, kan jag inte göra det här. Respektera vad jag säger nu.
 
Så utrolig frekt av deg å le av meg. Jeg syns synd på deg... Jeg er ikke interessert i din versjon. Han har sagt at han var utro. Du visste om meg.
Nå orker jeg ikke mer av dette tullet. Du virker jo ikke riktig klok.
Så oerhört oförskämd för dig att skratta åt mig. Jag tycker synd om dig ... Jag är inte intresserad av din version. Han sa att han var otrogen. Du visste om mig. Nu kan jag inte bära något mer av detta nonsens. Du verkar inte rätt i huvudet.
 
Det virker som om du ikke skjønner alvoret i situasjonen. Drit i meg egentlig. Du skal bli mamma, faren vil ikke ha noe med deg og barnet å gjøre. Det blir jævlig tøft! Jeg vet av erfaring! Og slutt med dette desperate behov for oppmerksomhet. Det er skremmende!
 
Det verkar som att du inte inser allvaret i situationen. Knulla mig verkligen. Du måste vara mamma, kommer pappa inte har något med dig och ditt barn att göra. Det freaking cool! Jag vet av erfarenhet! Och slutligen med denna desperat behov av uppmärksamhet. Det är skrämmande!
 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!