till dig som är hans käraste

Det e så roligt detta mellan mig å mitt barns pappa. äntligen har han vågar berätta för sin dåvarande/nuvarande flickvän att han har vart otrogen å ska bli pappa. Grejen e den att han sa till mig att han hade gjort Slut med henne.. not my problems liksom kände jag då. så lilla du hans käraste ta reda på fakta innan du kommenterar. Å stackars barn? varför är det synd om barnet? för att barnet har en far som först inte våga säga till dig att han ska bli pappa eller för att han först säger att han ska finnas här för barnet å sen skiter han i barnet? att han ljög för mig att han inte var tillsammans med dig? ja det e lite tragiskt att han sa att han inte hade tjej å sen helt plötsligt hade han det när jag vart gravid men ändå sa till mig att " jag lovar om du vill ha barn om ett år så ställer jag upp" ganska tragiskt faktiskt om ni nu är ett så kärleksfullt par. men du trude. jag har en pojkvän som jag älskar högst ac allt. Å jag skiter i daniel. han behöver inte finnas där för barnet om han inte vill jag klarar det bra ensam. Men nu vet du ju iallafall hur det ligger till ;)
// Liina
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet ingenting om meg, så hvordan våger du å gjøre narr av meg. Jeg og Daniel er ikke kjærester, men han er min venn. Jeg er glad i han, og vil at han skal ha det bra. Det er vondt å se at han nå må bli pappa mot sin vilje fordi du er en egoistisk løgner.

2014-04-23 @ 06:35:21
Postat av: Anonym

Jeg dømmer ingen. Jeg har også i et tidligere forhold blitt gravid med en annen enn den jeg var sammen med. Men jeg tok ansvar for situasjonen, for ingenting bra kunne komme ut av å få det barnet, så jeg tok abort. Ønsket ikke å ødelegge noens liv, inkl mitt eget.

2014-04-23 @ 06:38:42
Postat av: Anonym

Jeg har også hatt sex med en som var i et forhold uten at det ble brukt prevensjon. Men jeg var ærlig om det til vedkommende. Det er tøft å være alenemor, du aner ikke. Det vet jeg. Har vært mer eller mindre alene med min sønn i alle år, selv om jeg har vært iforhold.

2014-04-23 @ 06:42:00
Postat av: Anonym

Min sønn har adhd, og det har vært mye. Likevel har jeg klart å ta en mastergrad og har nå en god jobb. Selvfølgelig ble jeg såret av det Daniel gjorde, men jeg orker ikke dømme han. Og du bør holde deg for god til å le av meg og Daniel, og tro at noe av dette er gøy.

2014-04-23 @ 06:45:08
Postat av: Anonym

Hele denne situasjonen er helt tragisk, og det er vondt å se hvordan du utleverer deg selv, barnet og Daniel. Men du er ikke så gammel heller... Jeg ønsker deg lykke til, men la Daniel være i fred. Han vil ikke ha noe med dere å gjøre. Takk for meg.

2014-04-23 @ 06:47:35
Postat av: Anonym

Og nå trenger du ikke skrive mer om meg på denne bloggen. Du kunne svart meg på face, i stedet for å fortelle alle alt. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet. Jeg er snart 32 år, jeg orker ikke dette. Respekter det jeg sier nå.

2014-04-23 @ 06:50:04
Postat av: Anonym

Har du noe mer å si, så tar vi det privat. Men jeg er for min del ferdig med deg og barnet ditt. Ett tips, røyking er ikke lurt når man er gravid!

2014-04-23 @ 06:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!