veckan

älsklingen åkte ju i måndags..
 
Jag gjorde inte så mycket.. Var hemma hos pappa, varit hos Linda och Jörgen, *Mycket trevligt..
 
Okej Trude.. Du har nått emot mig och jag har börjat få något emot dig. Jag visste inte alls om dig och vad Daniel sagt till dig rör mig inte i ryggen om jag ska vara ärlig.. Tydligen måste jag vart fin/snygg i daniels ögon eftersom han låg med mig flera gånger. Jag ljög aldrig för honom om något premitivmedel.. Jag hade precis kommit ut från ett fängelsestraff så varför skulle jag äta premintilmedel?? Nej vi satt innan och diskuterade om barn och jag sa då till honom att jag velat haft barn sen jag var 16 år och att jag inte åt något preventilmedel sen ja va 16 år. Han kanske missuppfqattade när jag sa att jag inte ätit det sen jag var 16 år men det är inte mina bekymer. Jag skiter i om han vill vara delaktig med barnet det har inte du någonting med å göra ifall han vill eller inte för du är inte involverad i mitt barns liv och tacka fan för det. Vill Daniel sen vara delaktig så får han jätte gärna vara det. Jag kommer aldrig ta bort han rätten från att umgås med SIN SON! Vill han inte ha med barnet och göra. Nej det är inte min förlust utan hans jävla förlust ska du veta. Han kommer troligen ångra sig senare i livet. Jag är i alla fall glad över att hans mamma vill ha med barnet och göra! Och du sa att jag kan ta det med dig privat? Jag hittar dig inte på facebook men du kan gärna skriva där till mig. Heter Linn Lindström där och är vän med Möller där... 
 
Och vad jag skriver på min blogg ska du med skita i Trude för jag skriver vad jag vill på min blogg!!
 
Igår i alla fall så kom älsklingen hem också.. Och jag flyttade igår.. Skönt det! Idag vet jag inte vad som händer. Blir kanske att åka ut till älsklingens pappa. Men först ska jag åka och äta glass!!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!