veckan

i måndags hämta vi min dubbelsäng så jag gjorde om lite här hemma.. 
 
igår så var ja på stan. Först busade med Alvin :). sen köpte glass :). Sen kom älsklingen, och hans kompis. Så snacka lite med dom :). Så kom Linda. Vi gick ner till banken. Så gick vi på soc  mötet.. Efter det träffa Pernilla och gick med henne på stan :D..
 
På kvällen grilla jag, älsklingen, Pernilla och Oskar.. Mycket trevligt :).. Jag och älsklingen gick och la oss tidigt.. Skönt var det. 
 
Idag så gick ja upp och duscha. Sen kom Daniella så satt vi ute och snacka lite..
 
Sen fixade mig. Nu väntar jag på älsklingen, Oskar och Pernilla innan Oskar och älsklingen drar vidare så ska ja och Pernilla umgås :).. 
Gick även in i vecka 36 idag. Nu är det inte långt kvar tills jag får ha dig i min famn min älskade son!
 
JAG ÄLSKAR DIG RICKARD ! 
Bra dagar helt enkelt :D 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!