Igår & idag

Igår var vi hos min bror igen å åt mat :) jätte gott var det :) pappa var även men denna gång.. Sen åkte vi hem till Rickard och tog det bara lungt.. 

Idag så åkte vi ut till mig så jag fick hämta kläder.. Sen följde vi med pappa å David och handla.. Åt också mat det var extremt gott.. Åkte sedan hem och tar det bara lugnt blir å kolla paradise hotell sen med chips :) göttans detta.. Imorgon blir det att träffa advokaten inför onsdag :/ 

Längtar till helgen då jag och Rickard ska ha Albin å åka till busfabriken med Lill killen :) ska bli trevligt :) 

<3 


Lillkillen Albin ;)


Gravid magen i vecka 21



// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!