ett tag sen

i lördags var William redan en månad gammal. Å tiden den bara springer iväg. hinner ju knappt med längre. men det som hänt just nu i livet är väl inte så mycket egentligen mer än att man tar hand om William å försöker umgås med vänner å familj så mycket som möjligt annars är jag mest hemma å kollar på film och bara tar det lugnt med William. springer på möten å så ofta. sen är jag mycket med William å träffar vänner å familj. nu har jag varit hos vänner i några dagar å hos min mamma. har även varit på bil träff å såna grejer. riktigt mysigt å härligt. William växer å blir stor å tiden flyr iväg. när man var gravid gick tiden så extremt sakta. men nu springer tiden iväg extremt fort önskar tiden kunde stanna upp lite ibland. har träffat albin å dom i helgen det var riktigt trevligt.

ibland önskar man att ens drömmar som man hade då kunde gå i uppfyllelse men någon dag vet jag att dom kommer göra det <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!