dagarna innan han kom

på lördagen gjorde vi inte så mycket. jag och Rickard åkte ut till carro å John. började få värkar så åkte in till förlossningen. fick sova över till söndagen. sen gjorde vi inte så mycket.
På måndagen hade jag så ont så åkte upp och kollade å var öppen 2 cm. dom gjorde hinsveppning på mig. På tisdagen så skulle ja tillbaka på koll ifall ja hade öppnat mig mer å prata om igångsättning. hade inte öppnat mig mer så fick en tid för igångsättning. fick även flytta till en större lägenhet.
på onsdagen åkte jag upp klockan 7 skulle bli igångsatt klockan halv 8..

skriver mer om resan efter att han kom ut. Nu måste ja gosa bebis <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!