helgen

I torsdags gjorde vi inte så mycket..

I fredags så var vi med pernilla och Oskar å grilla :). var i simhallen innan det å det var riktigt roligt för det var grymt länge sen ja va där. badade extremt mycket och hade det trevligt. kvällen avslutades som sagt med grillning

lördags var jag bara hemma var helt död i kroppen..

söndags så gjorde vi inte ett skit Heller.. bara tog det lugnt å va hemma skönt det med ibland.

Idag måndag tog jag mig ut. haft tvättstugan och nu sitter jag på stan innan det är dags att bege sig till graviditetsgrupp. ska bli spännande..

jag älskar min Rickard mest av allt
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!