Onsdag

Idag var jag hos bm.. Sf måttet låg på 31.. Inte bra. Har gått ner 2 kilo med.
 
Imorgon blir det att åka på tilläggsultraljud och kolla så lillkillen har vuxit som han ska. Och se om han ligger med huvudet neråt. Gör han inte det blir det att göra vändningsförsök och vill han inte vända sig så kanske det blir kejsarsnitt.. Bara hoppas han får i sig näringen och allt han behöver..
 
Gick in i vecka 38 idag.. Älsklingen var värsta söt förut bara klä på dig så går vi till affären och handlar lite. Han ville nog att jag skulle få tankarna på något annat än om allt inte är som det ska imorgon.. Detta gör mig sjukt nervös. Tänk om han inte vuxit ordentligt? Vad gör dom då? Om han inte vänder sig blir det kejsarsnitt..
 
Älkslingen försökte få mig lugn förut i alla fall med att säga att allt kommer gå bra och allt kommer ordna sig.. Men jag känner en rädsla samtidigt som jag verkligen vill ha ut honom nu för jag är så otroligt trött och får inte sova för bebis så han kan ju lika gärna se till att komma ut nu :D..
Får se imorgon hur det går..
 
Jag älskar min Rickard <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!