söndag och måndag

igår så gjorde jag inte så mycket... Erik och hans tjej Sandra kom hit och åt mat som älsklingen min lagade :).. Var jätte gott.. Sen var jag bara hemma och tog det lugnt..
 
idag måndag så vakna jag vid halv 10. låg kvar i sängen till 10.. Sen så hämta min boendestödjare upp mig så åkte vi till priso och så möte jag en tjej där så vi gick och handlade lite mat..
Sen så åkte vi ner till Victors och åt lunch :).. Muma.. Så åkte jag hem så fick älsklingen lite lunch också.. Så kom Erik och hämtade upp älsklingen och jag åkte med pappa och åt lite mat för att sedan möta upp en tjej som jag fick lite saker till barnet av för att sedan gå på Beijer träffen :). Mycket roligt :).. Kom hem för en stund sedan och jag är så glad att det finns så snälla människor runt omkring här i landet. Utan dom hade jag fan inte klarat detta med blöjor och matersättning till min lilla prins när han nu vill komma ut..
 
Är helt slut i ryggen nu.. Träffade trevligt folk med på träffen :)..

Nu blir det att ta det lugnt och sova tidigt idag då det är full rulle imorgon med :)..

// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!