torsdag-lördag

I torsdags var jag ju på tul.. Allt såg bra ut med bebis. Det ända var att han låg lite under viktkurvan.. Men inget som var farligt :).. Sen var jag ute i 4 timmar och bara njöt av solen :)..
 
Igår fredag gjorde jag inte ett skit.. Städade hela lägenheten as noga :D.. Sen kom Erik hit och träffa älsklingen på en kaffe sen drog dom vidare.. Trevligt trevligt.. Jag gjorde inte så mycket vilade mest..
 
idag lördag har jag vart hos min bror och bara tagit det lugnt.. Åt god mat och prata lite skit bara.. Annars blir det lugnt ikväll.. Trött på att vara gravid nu.. Vill kunna gosa bebis.. Men snart så <3
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!