veckan

tisdag: I dag så vilade jag mestadels då jag hade så ont i magen under natten :/..
 
Onsdag: Idag var jag på stan med Sandra. Var riktigt trevligt :). Åt glass det var skit gott så nu har ja hittat en ny favorit! Var ute sen på kvällen men pappa och david och david övningskörde :)
 
Torsdag: Idag så gjorde jag inte så mycket först. Tvättade och lite. Sen drog jag iväg till mamma i skägget och hälsa på henne och min underbart saknade vovve. Träffade även Thindra sötungen! Sen efter det så gick jag vidare till Johanna och Sara som sminkade mig för att sedan dra upp till Tarzan bäcken där jag blev fotad med magen :). -efter det så hämta pappa upp mig så åkte jag pappa och david ner till nykvarn och kolla på lite bilar. Så åkte vi vidare så david fick övningsköra.
 
Idag fredag så var jag först hos barnmorskan. Allt såg bra ut och livmodern hade vuxit som den skulle så nu är jag på kurvan igen :). Efter det så åkte jag hem lite fort där pappa och David kom efter mig för att åka till farmors grav i ringa rum.. Efter vi var där så blev det mat i söderköping som fick avslutas med en glass på vägen hem :). När ja kom hem så möte jag upp en tjej och fick en bildbarnstol och lite kläder till mig och bebis..
 
Och när jag kom hem låg en tshirt till min bebis ifrån Sandra :). Värsta söt och glad blev jag. Stod : Om du tycker jag är söt ska du se min MAMMA. Så himla söt av henne :).
 
Nu vet jag inte vad som händer är helt slut men ändå så himmla rastlös! Gaaaah blir tokig på detta.. Vill att bebis ska komma ut så jag kan gå ut och gå med barnvagnen! Och klä min lilla bebis i alla fina kläder. Längtar ihjäl mig men på söndag är jag nere på 1 siffrigt!
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!