länge sen jag ska bättra mig :)

William har blivit stor. Han är snart 4 månader gammal. Tiden bara sringer förbi. Dom kom på att han är extremt allergisk emot komjölk. Så nu har han fått börja äta en annan ersättning. 
Sanningen är också den att han ska få ett syskon. Ska genomgå en graviditet igen.
Ska bli mys att få känna sparkar och sånt igen :P. Ska till bvarnmorskan igen och den 20 oktober ska jag på ul och kolla hur långt gången jag är.

Vad som hänt i mitt liv är nästan bara positiva saker.

Den 3/ 9 slapp jag frivården och min övervakare. Den 4/9 slaåå jag utredningen på soc. utan anmärkning och utan fortsatt insats, vilket betyder att jag sköter min son extremt bra :). 
Varit i Skänninge och varir barnvakt två helger i rad till underbara barn. Sen har jag vart här i skänninge sen i fredags. och umgåtts med Milla och dom. Idag blir det att åka hem pga att ja har barnmorskan imorgon men sen blir det att åka tillbaka igen :). Trivs verkligen i Skänninge, man kanske skulle flytta hit? 

Jag älskar min son mest av allt. Han gör mig lycklig och gör så jag orkar allt. Jag kommer bli ensamstående mamma till 2 barn..
Men det som är bra är att Williams pappa kommer så fort faderskapet är gjort och William blir lite äldre kommer han att ha William varanan helg hoppas det. :) 

pappa har opererats men allt har gått bra.


Nej nu tackar jag för mig för denna gång. Ska försöka skriva lite oftare och komma igång med skrivandet igen :)

slänger upp lite bilder från örebro o se 

 
 
// Liina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!